Suosittelut ja kiitokset

 

Kun saat hyvää palvelua, kiitätkö palvelusta, suositteletko palvelua muillekin?
Somenäkyyvys ja ihmisten mielenkiinto yritystä kohtaan roikkuu ja riippuu palautteista, julkaisujen tykkäyksistä ja kommenteista -reagoinneista. Hyvä reagointi, tykkäys ja ihastuminen, positiivinen kommentointi -vuorovaikutus antavat näkyvyyttä.
Facebookissa on kohta “suosittelut” tai “arvostelut” -oletko huomannut? Oletko kenties jo käyttänyt kyseistä, ja kertonut käyttämäsi palvelusta muillekin vai lukenut muiden kokemuksia kyseisestä yrityksestä.
Varsinkin meillä täällä Loimaalla, palaute on kullanarvoista. Kerro muillekin, että tykkäsit palvelusta. Sano, että käytit palvelua. Ollaan yhdessä ylpeitä siitä, kuinka laaja palveluntarjonta meillä täällä on ja kuinka hyvää palvelua saamme!
Asiakaspalvelu, tuotteet, kerro! Kuvaile. Anna palautetta, moni hyötyy siitä: niin itse yrittäjä, saadessaan suosituksia palvelun käyttäjiltä, kuin muut asiakkaat nähdessään, että tuosta yrityksestä saa sitä ja sitä palvelua ja noin hyvin.

Kun näet yrityksen julkaisun, kommentoi, tykkää. Vastaa julkaisussa mahdollisesti olevaan kysymykseen: autat yrittäjää näkymään ja kuulumaan paremmin.

Tue yrittäjää! Jaa hyvä kokemus myös muillekin!

 

Suosittelen itse seuraavia palveluita erittäin lämpimästi. Olen saanut asiantuntevaa, ystävällistä, hyvää palvelua, asiat hoituneet hienosti ja ammattitaidolla. Tutustu: http://teenne.fi/teenne-suosittelee/

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.